Általános Szerződési Feltételek

(Á.SZ.F.)
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Kovács Noémi Egyéni Vállalkozó (Székhelye: 8800, Nagykanizsa, Erzsébet tér 2. a továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által nyújtott online termék értékesítési szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és a Felhasználó a továbbiakban együttesen: Felek.) A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató által fenntartott és az interneten a www.crystalfehernemu.hu URL címen megtalálható weboldalon működtetett elektronikus áruházán keresztül (a továbbiakban: webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra. Kérjük, hogy csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti. Ez a dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólagosan elektronikus formában kerül megkötésre (írásba foglalt szerződésnek nem minősül), magatartási kódexre nem utal. Jelen ÁSZF bármikor kinyomtatható és lementhető erről az oldalról.

  • Cégnév: Kovács Noémi Egyéni Vállalkozó
  • Székhely:8800, Nagykanizsa, Erzsébet tér 2..
  • Adószám:68046961-1-40
  • Egyéni vállalkozó nyilvántartási száma: 51143554
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség:crystalfehernemu@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36 70 541 6734
  • e-mail: crystalfehernemu@gmail.com
  • Számlaszám: 74000542-10075267-00000000 (M7 Takarék Szövetkezet)
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Zala Megyei Bíróság

A tárhely szolgáltató elérhetőségei:

ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

Telefon: +36 70 297 4811

Email: info@elin.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre: Egyéb ruházati kiskereskedelem

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg,futár által történő házhoz szállítással. Valamint székhelyünkön is megvásárolható.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen             szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt. Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Az 3000 forint alatti megrendeléseket nem áll módunkban teljesíteni! Ezt kérjük mindig vegyék figyelembe. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  3. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével. Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor. A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
  4. Regisztráció
  5. A megrendelések leadása a webáruházban kizárólag elektronikus úton regisztrált és nem regisztrált felhasználók részére egyaránt lehetséges. A regisztráció és a vásárlás menetének részletes leírása a következők.
  6. A Regisztráció menete: A Felhasználónak a főoldal jobb felső sarkán lévő Login gombra kattintunk. Ezen ablakokban be kell írni az e-mail címet és a jelszót. Majd Regisztráció gomb. Ez után átdob egy másik oldalra, ahol szerkeszteni lehet a szállítási, illetve a számlázási címet. Ezzel a regisztrációlétrejött az oldalon. A Szolgáltató sikeres regisztráció esetén a regisztráció során megadott e-mail címre megküldi a regisztrációról szóló visszaigazolást. A visszaigazoló linkre rákattint, akkor elkészült a fiókja. A Felhasználó sikeres regisztráció esetén jogosult rendelést leadni a webáruházban. A regisztráció nem kötelező, a nélkül is tud rendelést leadni!
  7. Sikeres regisztráció esetén a regisztrációnál megadott e-mail címével és jelszavával tud bejelentkezni a Felhasználó. Bejelentkezését ugyanott a Fiók menüben, a Belépés menüben teheti meg.
  8. A regisztrációval a Felhasználó hozzájárul személyes adatainak a Szolgáltató általi kezeléséhez. A regisztráció során megadott adatok kezelése során a Szolgáltató az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései, valamint a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója szerint jár el.
  9. A regisztráció során megadott adatok helyességéért és valódiságáért a Felhasználó felel. A Szolgáltató nem felel a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokból eredő szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért. Ezekkel kapcsolatosan az Felhasználó kártérítési igényt nem érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az harmadik személy számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A megadott adatokat – a hibásan megadott adatokat is – a bejelentkezés után a Felhasználó bármikor módosíthatja az Adataim menüpont alatt.
  10. A Szolgáltató jogosult visszautasítani minden olyan regisztrációs igényt, ahol az igénylő valótlan vagy hiányos adatokat ad meg, illetve az adatokból, körülményekből arra lehet következtetni, hogy az igényelt regisztráció célja nem a webáruház rendeltetésszerű használata. A Szolgáltató jogosult továbbá törölni a regisztrációt, amennyiben a honlap használata közben a Felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást, cselekményt tapasztal. Az ügyfél adatait bizalmasan kezeljük, más illetéktelenek nem juthatnak hozzá!!A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

MEGRENDELÉS, MEGRENDELÉS LEMONDÁSA

A felhasználó regisztráltan vagy nem regisztráltan is tud vásárolni. Amennyiben regisztrál akkor elsőként, jelentkezzen be a főoldal jobb oldalon lévő fiók menüben található Belépés ikonnal.

  1. A Felhasználó az oldal tetején találja a termékek menüjét és azon belül választhatja ki a terméket/termékeket, miután kiválasztotta, rákattint a kiválasztott termékre, majd a Kosárba rakom gomb megnyomásával helyezi azokat a virtuális kosarába. A rendszer minden kattintásra automatikusan 1 db-ot helyez el az adott termékből a Felhasználó kosarába, amelyet a mennyiség mező módosításával szabadon változtathat.
  2. Amennyiben a kosárban lévő termékeket a Felhasználó megrendeli, kattintson a Kosár gombra,amelyet a jobb felső részen talál meg. Ezután bejön a Bevásárlókosár menü, melyben változtathat rendelésén és kiszámíthatja szállítási költségét. Amennyiben fizetni szeretne, akkor kattintson a jobb alsó részen található Pénztár gombra.

4.Következő lépes a számlázási adatok, melyben meg tudja adni hogy hova szeretné számlázni a megrendelt terméket, majd tovább gombra kattintás.

5.Következő lépésben a szállítási címet adja meg, ahová szeretné megkapni a terméket. Majd tovább gomb.

6.Ezután ki kell választania, hogy milyen szállítási módot szeretne igénybe venni, majd Tovább gombra kattint

7.Ezután kiválasztja a fizetési módot, ki kell pipálni az ÁSZF kockát, majd tovább gomb.

8.Utolsó lépésben látni fogja rendelését és annak tételes összegét, szállítási költségét és teljes összegét. Ezután rákattint a Rendelés megerősítése gomba, mellyel rendelése elkészült. Ezek után fog kapni az e-mail címére egy levelet a szolgáltatótól, melyben megtalálja a rendelését és részletes leírását az összegről. Abban az esetben ha előre utalásos módszert választotta akkor erre a számlaszámra kérem utalni a teljes összeget!

A Szolgáltató Bankszámlaszáma és Neve: 74000542-10075267-00000000 Kovács Noémi Amennyiben a Felhasználó raktáron lévő terméket rendelt meg, a Szolgáltató utánvéttel történő rendelés esetén az írásbeli megerősítés Felhasználó részére történő megküldését, míg banki átutalás választása esetén a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követő 5 munkanapon belül, de legkésőbb a megrendelés leadásától számított 10 napon belül juttatja el a Felhasználónak. Amennyiben a megrendelt termékből nincs raktáron, a Szolgáltató a Felhasználót erről tájékoztatja.

  1. Amennyiben a Felhasználó új vásárló és nem rendelkezik még regisztrációval, akkor a vásárlás közben kell pár adatot megadni, de nem kötelező regisztrálni! A Felhasználónak meg kell adnia szállítási adatait.
  2. A Felek között létrejött szerződés magyar nyelven írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződéseket a Szolgáltató archiválja, amely ezáltal utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.
  3. A Felhasználó a megrendelését a megrendelés számának ismeretében (mely az e-mail értesítőben szerepel) e-mail-ben vagy telefonon töröltetheti a Szolgáltatónál, munkanapokon 8:00 órától 17:00 óráig a +36 70 541 6734-es telefonszámon.
  4. A Szolgáltató kizárólag magyarországi szállítási címre szóló megrendelést fogad el.
  5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 09:00-19:30 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1 -3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 10 nap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg).
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott ( GLS )futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.
  • 15 000 Ft felett a szállítás ingyenes.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • Rendelési érték 0-15000 Ft között a házhoz szállítás díja, bankkártyás fizetés esetén: 1190 Ft.
  • Rendelési érték 0-15000 Ft között a házhoz szállítás díja, utánvétes fizetés esetén: 1590 Ft.
  • Csomagküldő.hu csomagpontra (csak bankkártyás fizetés lehetséges): 595 Ft. 
  • Rendelési érték 15000 Ft felett a házhoz szállítás díja: INGYENES!
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.
  1. Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, 10 nap.

  1. Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a(z) GLS futárszolgálat futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

  1. Elállás joga és termék cseréje

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó az elállási, vagy felmondási jogát a termék adásvételére irányuló szerződés esetén, a terméknek, vagy több termék vásárlása esetén (ha az egyes termékek vásárlása eltérő időpontban történik), az utoljára szolgáltatott tételnek, vagy darabnak, ha a tételt meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételnek napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja. Azonban a fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételi napja közötti időszakban is gyakorolhatja.  Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A szóban forgó nyilatkozatot, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot elfogadottnak kell tekinteni, ha a meghatározott határidő előtt megküldi.  A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa megrendelt termék teljes árát visszatéríteni. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye. Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
Termék cseréje:


Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy higiéniai előírások betartása miatt alsóneműnek minősülő terméket (zokni, bugyi, alsónadrág, harisnyanadrág) nem áll módunkban cserélni, valamint ezen termékekre az elállás joga sem érvényesíthető, kivéve, ha gyártási probléma merül fel!

Méretcsere:

Kérjük mindig tájékozódjon pontosan a kiválasztott termék méretéről! Méretcsere esetén, amennyiben a megvásárolt termék mérete nem megfelelő, azt a vevőnek az átvételtől számított 14 napon belül az eladónak címezve vissza kell juttatnia. Ezügyben mindig egyeztessen az eladóval. Elérhetőség található a “Kapcsolat” menüpont alatt. Utánvételes csomagküldésre ez esetben nincs lehetőség és nem áll módunkban a szállítási költséget visszatéríteni! Csak és kizárólag hibátlan, sérülésmentes, eredeti állapotú terméket tudunk visszavenni és kicserélni. Ha a vevő a terméket használatba vette és nem tudja eredeti állapotában visszajuttatni, a terméket nem vagyunk kötelesek visszavenni. A cseretermék kiszállítási költsége a vevőt terheli mindig, melynek összege függ a mindenkori szállítási költségektől.

11. Jótállás

Az üzemeltető által forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint két éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében a gyártó által biztosított jótállási idő a termék mellett feltüntetésre kerül. Ezzel kapcsolatos problémák felmerülése esetén az üzemeltető pontos információt tud adni. Jótállás esetében a fogyasztó a jótállási időn belül a meghibásodott termék díjmentes javítása, vagy cseréje illeti meg. 

Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Az üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást, vagy cserét 20 napon belül elvégezze. A jótállás körében végzett tevékenység költségei az üzemeltetőt terhelik.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

  1. Kellékszavatosság

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a www.crystalfehernemu.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a www.crystalfehernemu.hu  vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

[Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]

 

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a szolgáltató székhelyéhez bejegyzett békéltető testülethez való fordulás lehetősége, vagy bírósági út.

Zala megyei Békélető Testület
Cím:8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.
Tel:+3692/550-513
E-mail:zmbekelteto@zmkik.hu

A további békéltető tesütületek listáját a következő linkre kattintva érheti el:https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Ezen felül lehetőség van még, hogy az ODR rendszeren (Online Vitarendezési Platform) keresztül rendezze a vásárlás során kialakult esetleges problémát. A rendszer célja, hogy az OVR platformon keresztül a kereskedővel vegye fel a kapcsoltot. Az irányítópulton lehetősége van üzenetváltásra, kép fájlok stb. csatolására. 90 nap áll rendelkezésre a megegyezésre. További információt és a rendszert a következő linken érheti el.:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks

  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.